Sposób Dostawy lub Odbiór Osobisty
<- powrót do poprzedniej strony
- Produkty kupowane w sklepie Internetowym madamaxa.pl dostarczamy wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zakupione produkty dostarczamy przez przewoźnika lub do punktów odbioru w miejscu, które wskażesz.
- Koszt dostawy zakupionych produktów poznasz na etapie składania zamówienia.
- Umowę sprzedaży realizujemy od 1 do 2 dni roboczych.
- Kiedy nie możemy zrealizować zamówienia o właściwościach zamówionych przez Ciebie, możemy zwolnić się ze zobowiązania poprzez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu produktu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie. Poinformujemy Cię o tym drogą elektroniczną lub pisemną. W takim przypadku możesz odstąpić od umowy, a my ponosimy koszt zwrotu rzeczy. [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).]
- Kiedy odbierzesz przesyłkę, którą dostarczył przewoźnik, podpiszesz potwierdzenie odbioru. W momencie wydania produktu na Ciebie jako Klienta będącego konsumentem przechodzą prawa własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem, użytkowaniem, a przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.
- Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia opakowania ( rozerwania, zgniecenia, dwojakiego rodzaju taśma opakowaniowa, opakowanie zastępcze ) produktu dostarczonego Ci przez przewoźnika, które mogą mieć związek z przewozem produktu – odmów przyjęcia przesyłki. Poinformuj o tym również nas poprzez kontakt e-mail.
- Jeśli stwierdzisz uszkodzenie produktu, które może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zgłoś ten fakt do nas w ciągu 24 godzin od chwili odebrania przesyłki.
- Jeśli odbierasz przesyłkę z paczkomatu, potwierdzasz odbiór poprzez system informatyczny paczkomatu. W momencie zatwierdzenia odbioru przesyłki na Ciebie jako konsumenta przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia, wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, a przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.
- Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia co do stanu opakowania zewnętrznego przesyłki dostarczonej do paczkomatu, zalecamy Ci:
- wskazać uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu,
- umieścić uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w skrytce paczkomatu, w której pierwotnie się znajdowała, i zamknąć tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu,
- dokończ procedurę reklamacyjną wypełniając formularz, który otrzymasz drogą e-mail od InPost
- zgłosić to nam w ciągu 24 godzin od próby odbioru przesyłki za pomocą poczty e-mail.
- Kolejną formą odbioru jest odbiór osobisty w naszym stacjonarnym sklepie, mającym swoją siedzibę w Warszawie, przy ul. Wiosny Ludów 63. Odbiór osobisty możliwy jest od Poniedziałku do Piątku, w godzinach 07:00-17:00 z przerwą w godzinach 12:00-14:00, oraz w Niedzielę w godzinach 10:00-14:00. O możliwości odbioru powiadomimy Cię drogą e-mail, oraz SMS.